Festis.

Inte saften nu alltså.
Uja, har varit vaken ett par timmar nu och ska snart äta tänkte jag. Igår vart det ett par cider först i min ensamhet men sen blev det och tjöta lite med en kompis några timmar :-) Det är alltid kul.

Tycker tiden går hemskt fort. Jag tyckte det var nyss jag skrev nåt här men sen såg jag att det är hela 4 dagar (!) sen sist. Jag och min tidsuppfattning. Men så är det med allt även när det är lite större tidsmellanrum. Saker jag gjorde för ett år sen kan jag tro att det bara hände för några månader sen. Ja, om det är sånna smågrejer man bara kommer ihåg. Stora händelser har jag bättre tidsbegrepp om. Men, ja blir lite chockad nästan varje gång.

Kollade in på en comminitysida jag är inne på och hade hela 12 olästa meddelanden som jag nu har svarat på. Det är ju ingenting ovanligt men ibland kan det ändå bli så att man tänker "Oj". Men ja bättre med många meddelanden än inga alls.

Har druckit kaffe hela morgonen och ska nu dricka ur sista slurken. Sen blir det MAT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0