Ny dammsugare (?) till hushållet.

Igår var jag och köpte en dammsugare som ser ut att vara hälften kaffebryggare. Det är smutset som åker in i den lilla "bryggaren" där och sen är det bara att tömma när den blir full, precis som med människor också som blir det. Så vi är inte så långt ifrån dammsugarsläktet ;-)

Annars har jag idag slitit med att putsa köksfönstret och byta gardiner där. DET är en historisk händelse när det gäller gardinerna. Har haft julgardiner i 2 år och nu har jag äntligen bytt *moahahah* Så det är något som bör skrivas in i historieböckerna. Samma som när jag en gång handlade mat och lyckades komma ut i affären och faktikst inte hade tusen kassar med mig ut utan handlade faktikst LITE för en gångs skull. Det är historiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0