Skummis.

Nu har jag ätit pizza hela kvällen och även tittar på "Urban legends". Det där programmet som handlar om myter. Haha, iallafall så var det rätt så kul när jag skulle få pizzan. Provade nämligen en annan pizzeria som körde hem åt en. Variation som sagt ;-) Iallafall blev det ett litet småroligt möte med den där pizzabudet. För det första när jag öppnade dörren så stirrade han på mig i säkert en minut och såg mer eller mindre chockad ut. Och, ja jag hade kläder på mig och allt + att jag var bortstad och sminkad också. Så det var väl förhoppningsvis inget sånt. När han stirrad klart så lyckade han stapla ur sig ett "öhhh....ja...öhh" och räcker fram pizzan. Sen betalade jag. När han fått dom i handen så tittade han en stund på mig och log och fick fram ett "Tack...hej då". Var han så lycklig att det var över? :-D Lite småroligt var det som sagt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0