Ida lämnar stan!

Japp, imorgon drar jag upp till Östergötland och checkar in mina gamla hemtrakter. Ska även fira jul och nyår däruppe. Men det blir säkert att jag skriver här lite ibland. Ska passa på att sno kameran och ta massor av bilder. Där finns det ju en sån här fin kamera som tar bättre bilder än min kassa mobilkamera. Så den ska man såklart ta sig tid och umgås med.

Men ikväll kan det bli att jag går ut på msn så jag kan säga God jul till alla jag känner innan jag åker. Ifall det skulle bli så att jag inte kan göra det på julafton. Aja, det tåls ju i sånna fall skrivas fler gånger.



Motala på natten.

Och så lite ovanför.


Kommentarer
Postat av: Nicklas Lundström

Hoppas du mår bättre puss

2009-12-21 @ 15:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0