I'm sick!

Och det var SNÖÖÖ ute på marken idag när jag vaknade. Annars så är jag sjuk och är så hes så jag knappt kan prata. Har varit sjuk varannan vecka sen nöff nöff sjukan var här, kom jag på. Jag har visserligen sämre immunförsvar men så här ofta har jag aldrig varit sjuk. Har ont i halsen och rethosta så jag har knaprat på halstabletter, druckit vatten och försökt hålla tyst idag. Det sistnämnda har la gått sådär. Men det andra har gått bra.


Så här fint parkerar sonen sina bilar när han leker.


Störis katt!


En bild som är tagen under en friskhetsvecka.




Kommentarer
Postat av: grizzlys Vilda webben

Som jag alltid sagt du är så vacker söt och med en insida som får en att smälta i snön Puss

2009-12-14 @ 22:55:24
URL: http://grizzlys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0