It's getting worse.

Upptäckte imorse att jag hade över 38 graders feber. Vaknade nyss nu och det första jag såg det var att snön öste ner. Fint på något sätt, iallafall man så länge är inne. Katten tittar som besatt ut i fönstret nu. Av hennes ansiktutryck att döma så ser det ut som hon tänker "Vad i helvete...." . Hon har aldrig hunnit se snön ännu i sitt liv. Så det är ju inte konstigt att hon ser förvånad ut.

Igår kväll gick också proppen här. Antagligen för att en lampa gick sönder samtidigt. Så när jag bytte den så fick jag mig en känga av elektriciteten. Samtidigt som strömmen gick på av den proppen så blixtrade ut ett ljusblått sken. Men, ja ström fick jag och det gjorde inte så speciellt ont heller. Dumma el...


Såhär ser det ut nu utanför mitt fönster.


Kommentarer
Postat av: grizzlys Vilda webben

krya på dig inte roligt att höra puss

2009-12-15 @ 14:06:48
URL: http://grizzlys.blogg.se/
Postat av: grizzlys Vilda webben

Nästa gång tar du och stänger av huvud ström brytaren

puss på er 2.

2009-12-15 @ 14:08:33
URL: http://grizzlys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0