Tjohoo.

Nu har jag anlänt hit och varit här i ett dygn nästan. Igår blev det och göra några miljoner köttbullar som vi ska ha på julafton. Väldigt mycket blev det och man blev någorlunda trött på köttbullar efter det. Inatt har det varit snöstorm här och det var väldigt mycket snö ute när jag vaknade. Idag har vi julhandlat lite smågrejor som julmust och annat smått som man har på julbordet. Och juleöl till miiiiig :-P


Hittade detta flygfotot på denna datorn. Det är här jag bor under julen. Ute på landet.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

En riktigt god jul Ida önskar jag dig och jag längtar så mycket,sköt om dig vännen

2009-12-23 @ 14:30:24
Postat av: Nicklas

Många jule pussar till mina båda favoriter Mvh puss nicklas

2009-12-23 @ 21:35:55
Postat av: Erik

Ser ut å va lite dåligt me snö på bilden:P

Tack för sms förresten å god fortsättning.

Kramar

2009-12-26 @ 19:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0