Igår

Jag skulle ju ha skrivit lite igår på kvällen men så blev jag så trött så det orkade jag inte. Så det blir lite nu istället.

Igår blev det iallafall ett besök på Mcdonalds under lunch tiden. Det kan vara kul och vara där ibland också. Innan dess var jag med sonen till tandläkaren. Dock ville han inte samarbeta så hur det ser ut i den munnen är ett mysterium. Iallafall tills nästa gång. Han valde sedan en gris pennvässare, dock i tron om att det var ett får. Och, ja är det något så är det iallafall INTE en gris.

Nu har jag nyss städat så nu ska jag gå in i dushen.









Kommentarer
Postat av: grizzlys Vilda webben

Bra bilder:) Hoppas du hade det roigt igår puss

2009-11-24 @ 17:09:29
URL: http://grizzlys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0