Min gamla dagbok!

Hittade min gamla dagbok som jag skrev under min barndom, hösten 1996- hösten 2004. Alltid roligt att kunna bläddra igenom den och titta vad som hände då. Märker en skillnad på handstilen ju längre in i boken man kommer. Först är det hur stora bokstäver som helst och lite felstavat här och där. Sen blir det mindre och mer korrekt språk. Jag hade varit så ordentlig så jag hade märkt upp alla sidorna. Så skrev jag något som kunde höra ihop med nånting annat jag skrivit tidigare så skrev jag inom parantes "kolla sida **" 

På tal om min barndom så hittade jag en låt som jag då hade på band och lyssnade på när jag var liten. Antagligen var den inspelad från radion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0