Sjuk (nöff nöff?)

Igår känndes det som att jag hade nånting i kroppen som skulle bryta ut när som helst då jag vart trött och hängig så jag somnade tidigt. Och alldeles riktigt idag har jag ont i varenda fucking muskel, det gör ont när jag tar djupa andetag plus att jag har feber. Kanske lite nöff nöff sjuka som gör entré då symptomen stämmer in på det. Har läst att dom gillar gro djupt inne i lungorna och det är därför det blir farligare. Lite tjurigt att jag råkar vara i en riskgrupp också. Fast jag valde det själv att inte vaccinera mig och ta sjukdomen istället. Fast sen VET jag ju inte om det är det.

Lite skämtsamt sätter jag in den här bilden;

Kommentarer
Postat av: Erik

De låter ju inte så värst bra:(

Du kanske ska åka in å kolla upp dig i alla fall, vill ju inte att något tråkigt ska hända dig.

Kramar om länge

2009-11-08 @ 12:57:00
Postat av: Nicklas

Det lät ju inte bra. Men nu ska väl vi inte ta det så drastisk som slutet nära. Det hoppas jag verkligen inte för jag vill ha en chans här. Krya på dig raring jag tänker på dig puss och kram Hoppas du tänker på mig med. våga vinn heter det. Den förkylningen klarar du enkelt av. Du har en kämpaglöd och en insida som få i detta land har. Sköt om dig nu snygging. Kram och puss Nicklas

2009-11-08 @ 17:37:22
URL: http://grizzlys.blogg.se/
Postat av: grizzlys Vilda webben

Hur är det? Fortfarande sjuk? Krya på dig. Nicklas

2009-11-12 @ 23:10:59
URL: http://grizzlys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0