Sjukdomens hem.

Välkommen till den. Hela denna veckan har sonen varit dunderförkyld. Täppt i näsan, hostat så att han kräkts bland annat. Nu i slutet på veckan har jag också lyckas bli det. Men inte lika farligt. Jag låter bara som en kråka, hostar och är täppt i näsan som bara den så det är jobbigt och sova eftersom man inte kan andas med näsan. Men ja jag tycker ändå det är värre när man har ont i halsen och det har jag ju lyckats komma undan. Så jag är glad ändå.

Konstaterade igår när jag klappade katten att hon har blivit tjockare. När hon kom hit kunde man känna ryggraden. Nu är den ett minne blott. Finns inte en tillstymmelse till ryggrad där. Men, aja jag kanske ger henne lite för mycket käk.

Nu är jag hög på kaffe så det blir och städa.



Kommentarer
Postat av: grizzlys Vilda webben

krya på er puss puss

2009-11-23 @ 01:45:32
URL: http://grizzlys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0