Snöö!

Jaha, så idag har det snöat. Inte så mycket så att det syns så mycket på marken, men ändå. Det börjar gå mot vinter nu för det blir bara kallare. Sen är det inte så långt kvar till jul heller. Inte om tiden ska gå i den här takten. Visserligen går den i samma takt som alltid men bara det att kan upplevas olika. Men jag tycker det går fort iallafall.
Ikväll så har jag ätit varma mackor och alldeles nyss läste jag sagor för lille sonen. Så nu sover han och då tänkte jag sitta lite här framför datorn ett tag innan jag går och lägger mig.


Snart dags för alla bilägare och dra fram det tunga artilleriet, nämligen isskrapan *moahahha*


Kommentarer
Postat av: grizzlys Vilda webben

Jag vill också läsa godnatt sagor åt din son

2009-11-05 @ 18:00:11
URL: http://grizzlys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0