Kärleksrus.

Idag blir en bra dag. Det känner jag. Har som ett kärleksrus i hela kroppen fast inte åt någon eller något speciell utan det är bara känsla som finns där utan anledning. Precis som man kan känna sig småneråt vissa dagar.
Ikväll är det Idol så då ska jag sitta bänkad. Blir väl någon öl framför det.

Apropå kärlek och Idol så är jag lite smygkär i Calle i Idol. Han är den enda som ser bra ut enligt min mening. Dom andra kan slänga sig i väggen rent utseendemässigt :-)

Här är hans BÄSTA framträdande *dreggel*



Kommentarer
Postat av: Nicklas

Jag ser också på idol och dricker öl men jag upptäcker inte att jag finns med i dagens avsnitt fast det är ju glädjande för de andra i programmet. Speciellt för den lilla toffsen som heter få se nu..... Ja det var något med C ...Ja om några så kanske han är lika bra som jag.... Träning ger fördighet. Tror jag måste bli agent åt han så han går frammmåt. Det va något jag hade glömt Kram tänker på dig....HAn kan ju bli något med rätt stöd dvs jag. Puss på dig. Men innan dess ska du bli min....... Nicklas Alias grizzlys vilda webben. Just nu mellan två öl och huga ser ju bara dig framför mig även om jag blundar......

2009-10-30 @ 19:32:20
Postat av: grizzlys Vilda webben

Med dig är alltid en bra dag. Det känner och vet jag. Har som ett kärleksrus i hela kroppen fast bara åt dig det är bara känsla som finns där utan att jag vet varför den blivit så stark. Ikväll är det jag och min kompis framför tv. Vet anlednigen till ditt kärleksrus.... Det är ju JAG förståss.... "Dom andra kan slänga sig i väggen rent utseendemässigt :-)" Behövs inte för de ger ju upp då jag kommer. Du prinsessan jag prinsen. Väntar på att höra din röst. Mobilen är på. Om du lovar att vara riktigt snäll i kväll så får du faktiskt ringa. 070-664 46 73



2009-10-30 @ 20:03:14
Postat av: grizzlys Vilda webben

2009-11-01 @ 04:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0