Mitt dumma fucking ben.

Mitt vänstra ben har blivit så konstigt. Det domnar hela tiden så pass mycket så att hela benet viker sig så fort jag ska gå nånstans. Det räcker med att jag suttit en 15-20 minuter så blir det så och nej jag sitter inte PÅ det och det har aldrig vart så förut. Lite dålig blodcirkulation kanske. Så man får ju gå upp och gå var tioende minut för att det inte ska bli så men självklart glömmer jag det ibland och SJÄLVKLART måste det alltid, eller nästan iallafall, plinga på dörren eller ringa så fort jag glömmer det. Så det tar hundra år för mig att öppna. Varför alltid det vänstra kan man undra. Det högra sitter ju precis lika stilla den.

Dumma dumma...

Ben och jerrys. Sicken humor jag har. Men jag kan tycka sån där löljigt ordskämt kan vara roligt. Just för att det blir så löljligt så att det blir roligt. Sen är bara ordet frustration toppen av det hela för det här inlägget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0