Vintertid!

Det är så typiskt. Hela denna månaden har jag tänkt på att det är snart dags och ändra klockan. Till och med kunnat vakna upp och få nån sekunds panik och tänkt "det är inte vintertid nu va". Men nuuu då det faktikst är dags för vintertid. Ja, då helt plötsligt har jag inte tänkt på det utan det var en på msn som påminde mig. Jag tittar ju alltid på datorns klocka så på det sättet har jag heller inte kunnat reagera på något. Den som är på väggen är i den mörkaste delen av köket och bara finns. Inte ofta jag blickar på den. Men nu innan jag går och lägger mig ska jag ställa om mobilens tid. Måtte jag komma ihåg det (?)

Så knäppt.

Den här gubben passar in här för så är jag när det börjar närma sig vintertid. Alldeles uppåtjagad för att jag inte ska glömma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0