38.1

Febern blev så hög som 39.9 till slut på kvällen. Då är man inte kaxig :-) Låg och frös som bara den och hade ont precis överallt. Men sakta och säkert så sjönk den och nu har jag bara 38.1. Ska snart väcka Oliver med en present. Han ska till dagis en liten stund sen och bli firad. Så tänkte att han säkert också ville hinna leka lite med sin leksak. 

Oliver har iallafall varit jätteomhändertagande. Han har hämtat mjölk, en hink och spy i och alla fjärrkotroller fick jag. Han hjälpte mig med precis allt som han kunde göra. Han erbjöd sig att gå runt i lägenheten med sitt svärd ifall jag blev rädd. Han har jämt varit sån. Redan när han var runt året så stapplade han iväg efter en dricka åt mig som stod på ett bord när jag låg och spydde.

Ett annat citat från honom:
Jag hjälper dig så du inte blir sjuk. Då sa jag: Men jag är ju redan sjuk?                                                              
Jaha, men då hjälper jag dig så du inte dör.

Det var ju shysst iallafall :-)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0