At home.

Nu har jag varit hemma i över en vecka. En vecka och 2 dagar om jag ska vara petig. Har dock inte kännt någon motivation till och skriva och då blir det ändå bara tråkigt när jag inte kan formulera mig. Har sånna perioder. Har iallafall varit uppe i Norrland och gosat med J. Var lite trist och åka hem. Dock så saknade jag ju Oliver med. Så det var blandade känslor :-) Men visst längtar jag tillbaka med :-)

Idag har det varit en VARM dag. Sommaren kom helt plöstligt tillbaka när jag trodde att det var höst *snyft* Så Oliver och jag har varit ute mycket. Snart fyller han år också så jag är fullt upp i planering med det.

Nu är det Family guy :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0