Tårta.

Nu har jag iallafall vart i affären och köpt en tårta åt Oliver. Har fortfarande runt 38 grader i feber så jag kan inte påstå att det var så jättekul och gå ut. Mådde illa som bara den och var jätterädd att jag skulle behöva spy i affären. Men jag klarade mig och överlevde också :-)

Imorse fick ju som sagt Oliver öppna ett paket. Det minsta. Det var en motorcykel som låter och blinkar när man kör med den. Och den vart han jätteglad över. Fast det tog en stund imorse innan han öppnade det. Så till slut frågade jag om han inte skulle öppna det snart. Och då tittade han med stora ögon FÅR jag öppna den? Jo det är ju klart. Jag kommer ju inte in med paket som han bara ska titta på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0