Årets sista dag.

Idag är det årets sista dag och jag sitter redo. Är redan klar och allting. Bara det att det är några timmar kvar innan nyårsfirandet börjar :-D Lekte med kameran inne i sovrummet när jag hade som tråkigast och nu visste jag inte vad jag skulle göra så då blev det att skriva lite här. Får se sen hur kvällen blir :-) Och nej det blir ingen direkt röjarfest. När vi har fester så menas det oftast att vi sitter och käkar och dricker något till det. Spelar spel och kollar film. Vi alla har väl vuxit ifrån dom här dunka dunka festerna där alla springer omkring och musiken är till topp så man knappt hör vad folk säger. Jag har visserligen aldrig gillat sånna utan har alltid gillat fester som vi har det nu :-) Även när jag var tonåring. Men så är det :-)

Gott nytt år iallafall...eller äckligt. Det beror på hur man vill ha det :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0