Up and away!

Eftersom det är dags för begravning imorgon så åkte jag iväg idag och stannar till mellandagarna ungefär. Kommer hem iallafall innan nyår men efter julen. Väl här så började jag spela lite Wii som min kompis har skaffat. Spelade lite Mario Kart men blev till slut väldigt irriterad när den i stort sett bara åkte runt och vägrade åka rakt och det. Visade sig sen att jag visst höll ratten upp och ner :-D Haha. När jag väl höll den rätt så blev det genast mycket lättare.

Fick sen på kvällen ett impulsivt ryck och ville ut lite. Tvingade ut även dom andra ;-) Dvs kompisen, Oliver och hundarna. Tog även med hennes systemkamera och fotade allt. Kompisen bor i rätt så litet samhälle så undra om folk kollade. Speciellt när jag gick fram till affärens dörr och fotade :-D Gick iallafall in i affären och köpte chips och godis. Sen gick vi hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0