Veckan i bilder.

Nu har jag gått och tänkt att jag ska skriva här hur många dagar som helst. Men jag har varit så trött när kvällen väl har kommit. Så jag har inte orkat. Dessutom har jag varit sjuk och är fortfarande i några dagar. I Torsdags och igår hade jag feber. Nu har det gått över men jag är täppt i näsan till tusen och ont i halsen. Dock så jobbade jag ändå.

Men jag tänkte att jag kunde ta en del av veckan i bilder. Bilderna är tagna med mobilen så kvalitén är inte den bästa.

Var på East End förra helgen.  


Kollade på Beck med katten i mörkret.


Det låg en gurka brevid fläkten i Hva.


Jag har fått mördarblickar från katten när jag äter halstablett. Hon kommer ju alltid och slår mig med tassen i ansiktet för hon tycker det luktar så jävla starkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0