You give me fever.

Kom hem i Söndags. Dock så har det blivit mycket kompisar i fokus sen jag kom hem. Som det brukar vara alltså :-) Så fort jag varit borta och väl kommer hem igen så vill alla umgås med määääj. Och det är ju skoj. Fick med mig en hel del grejer hem. Inte bara julklappar utan även mycket grejer som min bror hade som jag fick.

Idag så gjorde jag egen kebabrulle och åt två styckna :-P Igår var jag med en kompis och då åt jag kycklingrulle istället. Vilken variation :-D

Dock så har jag haft febertoppar ibland. När jag kom hem fick jag feber på kvällen några timmar och nu även denna kväll fick jag feber några timmar men nu är den borta :-/

Aja, nu ska jag iväg till en kompis igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0