Snö, snö och åter snö.

Hjälp vad det har snöat mycket. Hela natten och även igår snöade det och gör det fortfarande. Lekparken här utanför börjar försvinna och överallt hör man klagomål över att det snöar *suck* Gnälliga svenskar. Det är ju VINTER. Det ska snöa då. Jag tycker det är roligt och få ha en riktig vinter för en gångs skull. Förstår knappt vad det är som är så himla jobbigt. Är det att man får skrapa och borsta bilen? Haha! Själv så GÅR jag om jag ska nånstans. Jag tycker inte det är jobbigt. Så för mig låter det som ett lyxproblem att borsta av bilen lite när man sen kan sitta och åka dit man ska inne i värmen. Ofta så hör man att det är det som är anledningen till gnället. Så jag känner mig väldigt ensam om att vara nöjd och se det positiva. Jag gnäller aldrig om en sån simpel sak som årstider. Jag har viktigare saker och tänka på.

Ja, ja nu ska jag inte tjata om detta mer.

Igår vart det skridskoåkning med sonen och varm choklad. Det tyckte han var roligt. 


Gungorna försvinner :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0