HEMMA!

Ja, egentligen kom jag ju hem i Måndags. Så jag skulle ju skrivit det då istället. Men jag har haft rätt så fullt upp sen jag kom hem. Idag är den första lugna dagen. Dels så har jag umgåtts med kompisar precis varje dag sen jag kom hem. Har även inhandlat en del nya saker. Bland annat det jag visar på bild dvs en jeansklänning och en spegel till hallen. Men också massor av nya underkläder. Behövde större BH eftersom jag gått upp en storlek i boobsen och då passade jag på och köpa nya trosor också. Så nu är jag sexy as hell! Var jag iof innan också men ändå :-) Sen har jag köpt en ny dammsugare eftersom den andra sög så förbannat dåligt. Men nu har jag en bättre.

Det var lite av vad jag har pysslat med. Nu ska jag bara ta det lugnt :-) 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0