Äntligen lite sömn.

Ja, jag lyckades äntligen somna sen klockan 3 på natten. Vaknade sen 06:33 och gick upp. Dock så somnade jag till framför tv:n en stund lite senare. Hade ju även svårt att somna pga att det rann i ögonen hela tiden eftersom förnstret var öppet och det kom in pollen. Men jag var ju tvungen och ha det öppet annars hade jag ju avlidit av värmen. Var ju tillräckligt varmt som det var.

Annars så drack jag kaffe för en stund sen och åt bulle. Kompisen är ute och tvättar bilen. Måttligt kul :-) Jag har även kollat på lite gamla bilder jag fått. När jag var liten. Så jag tyckte det var lite kul att lägga in en här när jag var lika gammal som Oliver. Lite suddig vart den dock eftersom jag tog kort på den med kameran. Ta kort på kort blir oftast inte det bästa. Men men :-)

En Ida, 4 år.                       Oliver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0