Festis.

Igår var det årets första riktiga varma dag. Här var det 20 grader varmt och jag gick i mina kortbyxor ute. Jag var även på en fest. Senast jag var på en sådan var väl för tusen år sen känns det som. Jag är ju ingen direkt festarmänniska men jag tyckte det kunde vara kul för en gångs skull.
Brevid mig hade jag en kille som småflörtade med mig hela kvällen. Gav mig komplimanger, killade mig under fötterna och jag som inte ens är kittlig. Sen satt vi ju även och pratade tills han gick hem. Fick en kram och två slängpussar när han gick. Så det var lite småskojigt. Jag stannade kvar på festen i några timmar till och sen gick även jag hem.

Nu ska jag snart ut i solen. Ska till affären bland annat eftersom både kylskåpet och frysen skriker efter mat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0