High Chaparall

Ja, nu ska jag försöka skriva ner lite om Måndagen. Vi åkte iallafall till High Chaparall. Först körde kompisen fel så vi var helt plötsligt i Västergötland. Så då vände vi om och åkte rätt. Det var inte många som var där men det kan man ju förstå eftersom dom flesta arbetade väl då. Dock fick jag syn på "ystad till haparanda" bilen och mycket riktigt så var ju Robert Aschberg och Gert Fylking där när vi kom. Det hade tydligen varit någon TV inspelning där tidigare. När vi kom så provade dom kläder iallafall.

Sen så kollade vi runt överallt. Sonen fick en leksakspistol. Innan vi åkte hem så passade vi på och käka där med.

Och det var väl allt som hände den dagen.

Dock så glömde jag bort att jag hade kameran med mig så det vart inte så många bilder men en på Hässihässarna tog jag iallafall :-) Eller ja, det kom bara en av hästarna med på bild.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0