Innanför min ytterdörr.

Tjupp!

Har precis kommit hem efter en dag i staden. Har varit på systemet lite. Sen så åkte vi och åt kebab. Och sonen visar som vanligt väldigt starka känslor när han känner sig orättvis behandlad. Servitören kom nämligen först med min och kompisens käk och det noterade sonen direkt och blev helt ilsken i ansiktet och skrek till servitören; VARFÖR FICK INTE JAG MIN FÖÖÖÖR!!! HALLÅ, JAG VILL FAKTISKT HA MINA KÖTTBULLAR!! För det var det han nämligen valde. Sånna stunder är roliga. Han är inte den som håller inne med vad han känner.

Efter det så handlade jag. Nu blir det snart duchen och sen blir det en kväll med sånna här. Och även ostbågar och godis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0