Mobilfan.

Börjar fundera på om min mobil ska till dom sälla jaktmarkena också. Det är nämligen ett helvete om batteriet laddas ur för då får man inte igång mobilen med en gång om man sätter i laddaren. Nä, för då lyser den rött och det tar en halvtimme innan den till slut går igång. Det blir så också även om bara mobilen råkar stängas av.

Igår spenderade jag dagen iallafall ute i staden. Var på banken och tog ut pengar för första gången inne i banken eftersom jag inte hade något kort med mig. Har faktiskt aldrig tidigare tagit ut pengar på det sättet med en kölapp och att fylla i en sån blankett. Utan det har varit via bankomaten eller så betalar man ju direkt på kortet. Men det är ju tur att man kan göra så annars hade det varit tjurigt för mig. Sonen sprang loss där inne iallafall och var på allt och alla. Sen hittade han halstabletter mitt i alltihopa som inte tillhörde någon.

Köpte iallafall nya kortbyxor och jeans. Sen var vi inne på Mcdonken.

Nu har precis duschat och sonen tjatar om flingor varje kvart.



Kommentarer
Postat av: sheriffen

Hej så snygga shorts..vilken läcker kropp du har Ida.



Mvh Sheriffen.

2010-05-13 @ 20:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0