Pizza kväll.

Denna kväll har varit en riktigt slöar kväll i soffan. Åt lite pizza och kollade på "Talang 2010" i brist på annat. Så det har inte hänt så mycket spännande. Jag har haft huvudvärk hela dagen och kvällen så jag har inte orkat göra så mycket mer heller. Men nu som först har det äntligen släppt. Jag tar ju aldrig huvudvärkstabletter eller tabletter överhuvudtaget. Man överlever trots allt :-)

Var ute en liiiiten sväng förut efter åskan och hämtade bland annat sonen från dagis. Vi har ju fått ett extra hus här på gården mitt i lekparken pga att dom ska renovera tvätt stugan. Så då får vi tvätta där istället. Sonen blev iallafall jätteförvånad när han såg huset och ropade till killarna som höll på med det; Varför står det ett hus här? HALLÅ, svara! Då sa dom; Tomten bor här. Sonen trodde väl inte riktigt på det så han upprepade frågan. Så då sa dom; Vi ska bo här. Vill ni bo här med oss? Haha, gillar folk som kan bemöta barns frågor med lite humor. Så det var väl dagens höjdpunkt.

Nähä, nu börjar jag bli trött. Så det blir snart sängen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0