1 år!

Yihaaa!

Precis denna dag så har världens bästa katt bott här i ett helt år. Hon kom hit den 7 November 2009 rädd som en hare klockan 6 på morgonen och jag hällde upp mat och vatten till henne. Jag gick sen då och la mig men så fort jag försvann började hon mjaua. Så jag gick upp, kollade och sedan la mig igen. Några gånger till höll vi på så. Klockan 12 gick jag upp och då började hon närma sig och la sig i knät sen var hon aldrig rädd mer. Dock fick jag svininfluensen den dagen, haha.

7 November 2009.


25 November 2009.


6 Februari 2010.


Påsken 2010.


23 Juni 2010.


Och så NU.


Kommentarer
Postat av: Hasse

gullig kisse.. borde träffa min, de är lika gamla.

2010-11-13 @ 17:23:19
URL: http://madzack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0