En lugn kväll den 1 November.

God kväll, eller natt som det är mer!

Sitter just nu och dricker varm choklad för att lindra min onda hals. Åkte iallafall sen och köpte kattmaten plus några påsar halstabletter. Sen vart det självklart annat som åkte i korgen med. Det blir alltid så när man ändå är där. Finns alltid något man behöver. Annars så har det inte hänt så mycket mer. Har legat i soffan och kollat på tv:n den mesta tiden av kvällen.

Köpte by the way i helgen lite Halloween blommor som fått stått och pryda mitt vardagsrum. Hähä, gillade spindeln som satt i där.

Nu ska jag lägga mig i sängen och när jag vaknar kommer väl antagligen min hals och röst vara dubbelt så värre. Men det är ju så det brukar vara. Allitid är sånt värst på morgonen. Jag får försöka hålla tyst helt enkelt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0