Fredagen.

I fredags fick jag ju sluta något tidigare. Vilket jag brukar få. Var även effektiv som bara den så jag hade med mig bröd som jag skulle mata fåglarna med när jag ändå gick förbi där. Var in först i affären och köpte ny mössa och vantar. Sen vart det fåglarna. Dom här fåglarna är väldigt på en så fort man prasslar med en påse så dom kom ju med en gång och många stod på mina fötter och fick bröd direkt från handen. När jag väl dock skulle bege mig hemåt så följde hela skocken efter mig. Såg nog rätt roligt ut. En del förstod ju till slut att "jaha, brödet är slut". Men en del valde och följa med ännu en bit och då såg det ut såhär till slut;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0