Lördag.

Nu har det blivit Lördag igen och ute regnar det. Har precis kommit hem. Var hos en kompis igår och idag. Blev lite ölisar och film :-)

I Torsdags var O hos läkaren och fick sin 5 års vaccination. Inget som han gillade direkt. Innan dess var vi på Mcdonalds. Hade precis ätit en halvtimme innan då en kompis ringde och ville till Mcdonalds och äta. Jag har väldigt hög och snabb matsmältning, det är bland annat därför jag knappt går upp i vikt. Så jag har inga problem att äta igen när jag åt mig mätt en halvtimme innan. Så det blev två täta luncher :-)

Vägde mig idag också. Sist jag vägde och la upp en bild här var den 14 Augusti och då var den på 45.5 Så jag tyckte det var kul och göra det igen.

Nu dricks det kaffe här :-)



Jag nyvaken och halvblött hår. Haha så rolig jag ser ut :-)


Jag, något piggare med torrt och borstat hår.

Kommentarer
Postat av: Hasse

söt ;)

2010-11-13 @ 17:20:53
URL: http://madzack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0