Tappad...

Nog hade jag rätt om att rösten skulle bli värre. Men inte bara på morgonen. Näääädå. Idag kan jag knappt prata. Så nu gäller det verkligen och vara helt tyst. Gissa hur bekväm jag är med det på en skala. När man vet att man inte FÅR prata. Usch! Men det får bli teckenspråk eller något liknande. Dessutom ska man undvika att hosta och harkla sig för det ger stämbanden en smäll. Det är ju lätt. Nä det är det inte.

Sökte på "tappad röst" för och kolla vad det fanns för tips förutom att vara helt tyst. Då hade en frågat vad man skulle göra när man tappat rösten. Då var det en som svara "Plocka upp den" Haha! Det tyckte jag var riktigt roligt och fick hålla mig för att inte skratta.


Dessutom är mina halstabletter slut. Finns det något sorligare än det här under hals och röstproblem. Jag får gå och köpa nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0