Visdomstanden är här.

Nu har min visdomstand spruckit upp ur tandköttet och jag kännde absolut ingenting. Jag har hört många säga att det gör så ont när dom ska spricka upp. Jag vet inte om det är jag som har tur eller om det blir så med tanke på att jag har extremt hög smärt tröskel. När jag drog ut tanden som var där förut så kännde jag ingenting heller och behövde aldrig äta värktabletter. Medans dom flesta knaprar värktabletter i flera dagar efter det, t.o.m ibland receptbelagda. Jag känner iallafall att vidomstanden kommer och ta upp den platsen som den gamla tanden var på. Den drogs ju ut pga visdomstanden växte på den så den gick sönder. Så det var allt bäst att den tog den platsen :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0