I'm back for a while.

Ja, nu tänkte jag att min lilla bloggpaus får vara över. Dom flesta är väl vid det här laget vana med sådana pausar. Så är det när man gör allt i perioder.
Just nu håller jag på och göra käk. Väntar på att potatisen ska koka klart. Annars har det inte hänt sådär jättemycket. Jag har kvar jobb, hem och barn så allt är som det ska. Inga drastiska händelser. Livet är ju inte som en såpa :-D Igår var vi på BVC och Oliver kunde allt han skulle och mer därtill. Han kan t.ex väldigt många bokstäver och kan skriva vissa ord så det vart BVC sjuksköterskan imponerad över. Han både ser och hör bra. Så ja allt är kanon.
Nu är jag rätt så trött så nu vill jag bara ÄTA och sen bara slöa. Eller nä, jag ska städa lite också. Men efter det så :-)
Måtte potatisen vara klar snart.

Min halvt slarvigt tagna bild bara för att jag skulle ha något och lägga upp :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0