SATURDAY

Dagen började rätt så lugnt idag. Vaknade och slötittade på tv i sängen. Sen blev det kaffe. Till eftermiddagen begav sig jag och O till affären och köpte lördagsgodis. Nu har jag precis ätit grillad kyckling och katten snor benen hela tiden.

Var hos en kompis igår och kollade på film. "Johnny English" var bland annat på tv:n ännu en gång. Var inte så länge sen jag såg den på tv:n ju :-) Vi diskuterade även varför dom flesta inte äter skinnet från kycklingen. För i mitt (och vårat) tycke så är det nästan det godaste. Även fettet på kött är jag helt såld på. Men så långt ville inte kompisen sträcka sig. Så jag gapar stort när folk faktiskt skär BORT det. T.ex som man gör på julskinkan.

Jädra knäppisar :-D

Nu blir det snart "Bert".


Kommentarer
Postat av: Micke

Tjena,



Du, kontakta mig (uppstigning at hotmail com). Inga konstigheter. Vill bara fråga en sak.



Ha det bäst...

/Micke

2010-10-24 @ 04:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0