Andra veckan.

Är nu inne på min andra jobbvecka och ingen kan nog ana hur seeeeg jag är. Att helt plötsligt måste man gå upp halv sex på morgonen så man är helt slut på kvällarna när man kommit hem. Just nu sitter jag bara och gäspar :-) Men måste göra käk och hålla på här hemma. Jag fick iallafall lite underhållning när jag möttes av en arg lapp i trappuppgången. Inget som är riktat till mig för jag har inte borrat på flera månader. Men jag kan hålla med om att det borras väldigt mycket i det här huset. När jag läste lappen så kom dock den första tanken upp att; fan vad lyxigt och sova till 09:20. Men det är min sömnbrist som ekar i huvudet :-D

Har köpt en ny döskalle tunika också, hähä. Gillar inte och shoppa direkt utan det blir bara om jag råkar se något som den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0