Armband.

Blää, det där gick ju inte bra. Hähä men jag är för trött för och få några vidare känslor inför det. Somnade till lite förut men kom på att jag måste stänga av datorn och innan det tänkte jag skriva lite här. När jag ändå sitter här. Så får jag se till att jag sover ordentligt så det inte blir samma visa som det blev imorse. Jag börjar ju nämligen 7 på morgonen och man kan ju bara gissa när jag vaknade. Mjo, 7! Hade snoozat för mycket och inte kollat efter vad klockan varit när jag stängt av den. Den snoozar bara fem gånger och jag har ställt in den på var 5:e minut så det blir bara 25 minuters snoozande. Känns ju som ett ögonblick när man sover. Iallafall så missade jag att den slutade snooza och vaknade upp 06:59. Jäää. Så det vara bara och börja dagen med lite telefonsamtal och säga att man dyker upp lite senare.  

Fick förresten en tidig födelsedagspresent idag. Fyller år om 12 dagar men fick detta armband. Riktigt snyggt är det :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0