April april!

Ja nu är det ny månad redan. Det har ju inte blivit så mycket skrivet här sen, hmm, Tisdags? Om jag räknar rätt. Så det får väl bli en liten halv veckoresumé.

I fredags var det 1:a April och då fick man ju se upp. Hähä. Sonens dagis hade ställt om klockan en halvtimme framåt så man skulle tro man var försenad. Dock reagerade inte ens jag. Var så beredd :-) Men andra gjorde det. Hade själv startat dagen med och luras. I vanliga fall brukar jag inte ens vara medveten om 1:a april dagen men eftersom Oliver hade tjatat att "lurardagen" kommer snart så kan man ju knappast missa. Ringde iallafall till en kompis klockan 6 på morgonen och frågade varför han inte var på jobbet. Klockan var ju ändå 9 ;-) Det är en sån kompis som bara använder mobilen som klocka. Så då vart det kul :-)

I Fredags var även en kväll då jag var helt ensam och barnledig eftersom Oliver var borta just den kvällen. Så det blev att katten och jag hade party. Jag drack öl och hon satt brevid och kollade på. Åt även popcorn.

Nu har jag nyss städat och ska försöka hitta på något och äta. Har lammkött sedan igår kvar så det får bli något med det. Och ja jag menar verkligen köttet då ;-)

Har också så förbannat ont i högerbenet så kan knappt gå. Det var något som började när jag hade vattkoppor men sen försvann det några dagar och igår kom det tillbaka. Gör ondast att böja det och småömmar när jag går på det. Blääää!

Ibland ligger katten så konstigt i knät. Hon ser ut som en gris :-D


Katten satt och hade party party med mig. Och så är bilden sådär lagom suddig precis som det ska vara! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0