FREDAG....

....FREDAG, FREDAG, FREDAG, FREDAG, FREDAG *lililililili* Okej, jag har kanske kollat på lite för mycket av "Vakna med the voice" på fredagar.

Iallafall, det är fredag idag. Kunde ni inte tro, va? ;-) Hade ingen öl idag så jag stod och funderade på mina två flarror vin i kökskåpet som har stått där i ett år. En öppnad och en oöppnad. Jag har googlat på detta med vin många gånger och varje gång man läser om det så säger alla att ett öppnat vin bara håller i en vecka sen smakar det skit. Jag har dock ALDRIG varit med om det. Mitt har som sagt stått i ett år och smakar fortfarande bra. Det oöppnade också. Smakade nyss en klunk var. Har många gånger druckit vin som har stått flera månader (som har varit öppnade) och inte smakar bläää för det och inte har jag fått några bestående men heller ;-) Så man kan undra om det är jag som har tur med mina flaskor. Det värsta med vin är att man blir så full fort av dom om man inte småsipprar av dom. Så det får bli lungt med dom :-)

Förutom lite vin så blir det pizza här. Ska bara komma på vad jag vill ha för sorts.


Oliver hade plockat blommor till mig när han var ute förut :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0