Dom som försvann.

(Du ger oss kalla kårar
Med dina svarta tysta tårar
Och vi vet
alla vet
allt tar slut
Långsamt genom rummen går hon ut)


Kom låt oss gå härifrån
Låt oss resa någonstans
Resa långt härifrån
Låt oss bli dom som försvann


Kameran glider över guldgula fält
(Ja, vi vet du behöver hjälp)

Den här stan gör mig galen ikväll
(Du kommer aldrig mer hitta hem)

Vill ge dig allting ikväll
(Du kommer aldrig mer bli dig själv)

Kameran glider över guldgula fält
(Ja, vi vet du behöver hjälp)

Den här stan gör mig galen igen
(Du kommer aldrig mer bli dig själv)

Och jag tror minsann min själ dör av svält
(Man blir trött på ditt jävla gnäll)



God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0