Gårdagen.

Nu är O och jag tillbaka efter en eftermiddag i staden. Köpte med mig en kycklingsallad som jag har ätit upp nu. Blev inte att jag hade ätit tidigare.

Ikväll här så blir det chips och ölis :-P

Kom på även att jag glömde skriva om gårdagen. Var igår med en kompis och O ute i staden. Blev att vi käkade på någon resturang. Det första Oliver utbrast när vi kom in där var; DET ÄR BARA GAMLA MÄNNISKOR HÄR. Jupp och det var det. Känndes som om man kom in på något symöte för alla där var 60+. När vi hade suttit ett tag där så kom det in lite yngre folk.

Efter det blev det systemet.

Oliver var även hos tandläkaren som kollade in tänderna. Sen var det tydligen någon speciell dag där för barn för dom fick gå in i ett rum och leka tandläkare. En station där man lagade, en där man petade efter hål, en där dom visade hur man bäst borstar tänderna ocn en där man fick dra ut tänder. Oliver skulle självklart dra ut varenda en. Dom andra tyckte han var lite halvtråkig men när det gällde och dra ur då var det kul. Sen fick han en goodie bag med saker. Tandborste, tandkräm, en liten spegel man ska i munnen, handskar och munskydd som tandläkare har, en penna och ett sudd.

Nä, snart chips då :-P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0