Våren är kommen...

....och det är baaaaajs. Som dom flesta vet har jag världens pollenallergi och nu har den börjat. Man får alltid börja dagen med att inte se ordentligt eftersom man har så mycket vätska i ögonen. Går ju dock över när man går upp. Man är TRÖTT hela tiden och seg. Minsta lilla negativa sinnesstämning hos mig resulterar i att jag aldrig blir hungrig som t.ex när jag är trött. Så det blir att jag får sitta och tvinga i mig på kvällen. Kan typ bara äta chips och sånna grejor och det är dåligt. Jag har dessutom lyckats gå upp mer i vikt men det kommer gå förlorad inom dom närmsta dagarna. Hade nämligen varit så duktig att jag försökt äta typ 5 gånger om dagen var 3-4:e timma och det syntes på vågen sen. 49.2 stod den på i Måndags. Men ja snart är jag nere på 45 igen. Blääääää.

Och usch vilket klagoinlägg det här blev. Men så är det. Våren är dålig.

Har iallafall tagit ett gäng bilder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0