God afton!


Ska snart iväg till en kompis men tänkte jag kunde skriva här lite först.

Det blev iallafall att jag tog mig till systemet igår. Jag skulle ändå handla så det var inte enbart för vinet jag skulle gå. Men det är en längre väg då så det måste planeras noggrannt. Så jag inte går några steg i onödan ;-) På vägen gick jag förbi några alkoholister eller rättare sagt försökte gå förbi. Dom är ju så översociala så jag stannade och pratade lite. Tog dock en halvtimme om inte mer innan jag kom därifrån. De är inte bara det att dom pratar mycket. Det blir ju mycket upprepningar och säger samma saker säkert 10 gånger. Det är tur jag har tålamod :-D Haha. Men dom var roliga iallafall.

Sen blev det inte så mycket mer händelserikt den dagen.


Tog bilder igår men har inte lagt in dom i datorn än. Så jag lägger upp världens finaste låt istället. Och du skulle bara VÅGA trycka på pausknappen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0