Ain't got a care in the world but got plenty of beers.

Jääääs, äntligen är det Fredag och helg så man får sova ut lite. Är så trött så jag tror jag avlider. Ikväll blir det iallafall några ölisar och käk alldeles strax.

Var idag i affären med en kompis som också skulle handla. Dock så slockna ljuset därinne en stund så det vart väldigt mörkt. Jag köpte även ölisar och har insett att min visa legitimations tid är över. Gick nämligen till ett annat ställe denna gång där jag inte brukar köpa men inte behövde jag styrka min ålder heller att jag är över 20. Det tvekade dom inte om. Där jag brukar handla ölisar i vanliga fall känner dom ju igen mig så där brukar dom skippa det. Brukar ju skoja lite om det att "ska vi ta leg den här gången, haha".  Fast vem vet. Ryktet kanske sprider sig i systembolagsvärlden så dom visste det också :-P

*Blöh*

Nu ska vi käka. Oliver har tjatat hela tiden. "Är det färdigt snart".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0