All nightmare long.

Åhå, jag mår fortfarande väldigt illa *bläää* Sprang ut förut klädd i endast dom kläderna jag har på bild till tvättstugan för och kolla om mina aningar om en tid ikväll var riktig. Jag hade bokat en tid tills ikväll. Hade för mig det. Så det är ju bäst och tvätta för annars har vi inga kläder mer snart.

Drömde by the way en "mardröm" inatt om man kan kalla det så. Den var inte snäll men inte otäck heller. Jag redde mig rätt så bra. Drömde att ALLA mobbade mig och ingen tyckte om mig. Jag brydde mig dock inte så mycket om det mer att jag undra what the fuck jag hade gjort. Lite som i verkligheten. Jag har aldrig blivit mobbad just pga att jag helt inte brydde mig om det om någon försökte reta mig. Skrattade till mer åt dom och gick vidare. Drömmen slutade inte bra heller. Ingen ville vara med mig då heller haha. Shyyyyyysst.

Drömde också att katten hoppade ut genom fönstret och dog. FLERA gånger. Hur nu det gick till. Kanske fanns det ett läkarteam därnere. Haha, nä men drömmar är ju sällan logiska.

Nehe, nu ska jag försöka städa lite.



Kommentarer
Postat av: Erik

Men hoppas du vet att de finns personer som tycker om dig=)

Hoppas du mår bättre.

Kram

2011-02-17 @ 19:36:14
Postat av: Sheriffen

WOW så sexig.....

2011-02-22 @ 17:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0