Born under a bad sign.

Fyyyy, vad jag har varit segis dom senaste dagarna. Det märks säkert eftersom det inte blivit att jag skrivit här. Har jämt somnat ifrån det. Med datorn på och allt. Så blir det när man börjat jobbat igen. Har knappt orkat upp på morgonen och värst var det i Måndags. Då snooozade jag så länge. Tänkte hela tiden "bara 5 minuter till" och fem minuter blev visst till 20 minuter. Sådär POFF bara. Så det var med nöd och näppe som jag hann. 6.58 stormade jag in på jobbet sen.

Och nu upptäckte jag precis att jag hade satt på FEL platta på spisen. Då blir det ju mycket käk gjort *doh* ;-)

Iallafall, när vi kom hem idag så satte vi oss och käkade "mellanmål" om man kan kalla det så sent. Orkade inte just då ställa mig och göra det. Men nu så. Så fort den rätta plattan är igång ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0