Feber hela veckan.

Ja man kan ju undra om det blir så :-P Hade planerat egentligen och jobba idag. Igår var jag nämligen hyfsat pigg. Hade bara 37.8 i temp och hängde med en kompis ut och åt på Burger King. På kvällen sen vilade jag mig hela tiden i soffan under en filt. Knaprade halstabletter och drack massor av vatten. MEEEEN, sen när jag vaknade imorse gick jag upp och kännde hur mycket jag frös igen. Kännde mig som om jag var bakfull. Illamående och huvuvärk. Gick och tog tempen igen och ja då var den uppe på 38.8.

Så nu sitter jag här lite med en katt som värmer mig i knät.

Lyckades även somna med en halstablett i munnen inatt märkte jag. Jag tog nämligen en halstablett i munnen och hoppade i sängen och då somna jag tydligen så fort så jag hann inte äta upp den. Men vaknade till inatt och då kännde jag hur den låg längst upp i överkäken där. Under läppen fast längre in då. Ungefär där den sista tanden sitter. Och där låg den och smälte. Men tuggade sönder den när jag märkte det och sen somnade jag om.

Nu blir det soffan och Coca cola. Eftersom jag inte gillar kaffe när jag är sjuk. Så då blir det koffein på det sättet istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0